vineri, 5 august 2011

Echipele romanesti au aflat adversarii din play off !

Astazi cele cinci echipe romanesti si-au aflat adversarii din play off-ul Europa League. La prima vedere Dinamo, Rapid si Gaz Metan Medias au picat cel mai bine, nimerind unii din cei mai accesibili adversari posibili, in timp ce Steaua si FC Vaslui au fost mai putin norocoase, sortii alegandu-le unele din cele mai puternice echipe pe care le puteau intalni, dar cu toate acestea toate cele cinci echipe romanesti din play off-ul Europa League au sanse reale de calificare.  
Iata si adversarii :

Vorskla Potlava - Dinamo Bucuresti
Steaua Bucuresti - TSKA Sofia
Slask - Rapid Bucuresti
FC Vaslui - Sparta Praga
Gaz Metan Medias - Austria Viena

Voi ce parere aveti ? Eu zic ca am nimerit destul de bine.

P.S. Romania are cele mai multe echipe in play off, fiind singura tara cu cinci echipe.

11 comentarii:

dupa mine asa Dinamo,Steaua si Rapid ar trebuii sa se califice restul au si ele sansa lor...sa vedem.

@Bucur - asa zic si eu. Steaua, Dinamo si Rapid nu prea ar avea scuze daca nu s-ar califica ... :)

@annitu - si eu sunt tot stelist! :p

eu zic ca mai mult de 3 echipe nu ajung in grupe :(

@bogdan - eu zic ca minim 3. Sunt mai optimist ... :p

Ok, pariez pe cealalta echipa, dar nu pe Steaua :)

@piticu - de ce razi de steaua ? :p

Eu cred ca toate au sanse de calificare :)

eu zic ca se califica toate. :D

Trimiteți un comentariu